花樹下

2010032419:30


一位阿拉伯學生寄給父親的mail


一位阿拉伯學生寄給父親的電子信件上提到:

Dear Dad,

Berlin is wonderful, people are nice and I really like it here, but Dad,
I am bit ashamed to arrive to my college with my Gold Mercedes, when
all my Teachers travel by train.

Your Son
Nasser

親愛的父親,

柏林非常棒,人也很親切,我很喜歡這裡。可是,我對開著金造的賓士轎車來學校有
點慚愧,因為我的老師們都是坐火車來的。




你的兒子
納瑟
********************************************************
父親的電子信件上提到:
Sometime later Nasser gets reply to his e-mail from his Dad

Loving Son,

Twenty Million Dollars transferred to your account, please stop
embarrassing us, go and get yourself a train too.

Your Dad

不久後,納瑟收到他父親的回信。

我深愛的兒子,

2000萬美元已轉入你的帳戶,也去買一輛火車,不要讓自己丟臉。

你的父親






花樹下 (客家歌曲)

http://www.youtube.com/watch?v=ji4aJA3MNVI&feature=player_embedded






韓國白智英 像中槍一樣

何潤東翻唱

何潤東、大S、黃曉明 共同主演


[泡沫之夏]主題曲:


當愛情已經逝去,溫柔記憶只剩下獨角戲,清楚面對著深愛

的你的冷漠,只能輕輕對自己說我記得我曾經愛過。